Lyckades köpa på mig en näve av dessa element, mer noga AL170 och AL130M tämligen billigt. Undrar lite vad åsikten kring dessa element är?
Har sett att Skrutten bland annat har byggt med dom, någon mera kanske? Någon som är aktiv här fortfarande?
Vad har ni byggt med dom och hur har ni delat elementen?
Jag fick elementen väldigt billigt, 4*AL170 och 2*AL130M.
Vet inte riktigt vad jag ska bygga med dom, men en trevägs topp är väl det jag har mest nytta av. Tanken har hela tiden varit att bygga denna topp av element med mjuka membran, men det kanske är en bra idé att bygga en variant av element med hårda membran med, för att se vad denna typ av element kan prestera.
Känns dock som att kunkapsnivån som krävs för att bygga något kompetent med denna typ av element är lite högre, med tanke på deras rätt stora uppbrytningar. Därför hade de varit kul att veta hur ni använt dessa element och hur ni anser man bäst bör använda dessa element.
Det jag som sagt har mest nytta av är en kompetent topp som även bör kunna klara sig hyfsat på egen hand, men alla tänkbara sätt att använda dessa element på kan vara intressant att få veta mera om.
God Jul!