Moderator: Redaktörer
dewpo skrev:Är det nödvändigt att sprätta loss bakstycket? Hade hoppats slippa
Calleberg skrev:dewpo skrev:Är det nödvändigt att sprätta loss bakstycket? Hade hoppats slippa
Nej det är det inte, men för mig hade det varit enklare. Du har säkert andra förutsättningar så gör på för dig lämpligaste sätt...
dewpo skrev:Calleberg skrev:dewpo skrev:Är det nödvändigt att sprätta loss bakstycket? Hade hoppats slippa
Nej det är det inte, men för mig hade det varit enklare. Du har säkert andra förutsättningar så gör på för dig lämpligaste sätt...
När jag tänker efter så är det kanske enklare för mig med? Om jag sprätter loss bakstycket kan jag frakta endast det till en lämplig arbetsplats och slipper skräpa ner i vardagsrummet Men jag känner mig osäker på hur enkelt det är att nubba fast bakstycket igen?
sportbilsentusiasten skrev:Vänta nu!
Bakstycket stabiliserar möbeln.
Ett antal hål för kablar o ventilation räcker.
Så gör jag alltid med mina möbler
smile skrev:Yxa?
-Palle- skrev:Jag har med perfekt resultat skurit ut hål i masonitskivor med en mattkniv, rita ut hålet med en penna och använd lämpligt anhåll typ en linjal eller liknande om du inte är stadig på handen.
smile skrev:Tänk att med så många förslag ovan så vågade du dig på en egen lösning som fixade biffen, resultatet blev ju fullt godkänt kan jag tycka!
Användare som besöker denna kategori: Ayrton och 27 gäster