Hej,
Jag upptäckte att en kille på ett annat forum samtidigt som mig höll på med en beställning från TB, jag föreslog såklart ett samarbete och vips är vi uppe i dubbelt så många ellement (nu >300st) han är beredd att skicka ellement över hela landet så passa på! Större gruppköp en detta lär nog dröjja... Vi kommer att genomöra detta i början på nästa månad.
Ska man PM'a dig eller skicka mail till någon annan Alexi?
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Alexi: Rätt! Jag glömde ett komma! Inte så vanligt att man använder det vid forumande så det är lätt hänt.
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Gjejen med TB är att dom är så tokigt billiga.
Bredbands ellement för 50-60kr som har mycket fin rak frekvensgång och är skärmade.
Väldigt kapabla basar för ett par hundra kronor bara!
Som går in i väldigt små lådor.
Budget dräpare helt enkelt.
Och nej jag har inte glömt bort någon av er som PM:at mig er beställning.
Alla pm borde ha nått, mig, vi har aldrig märkt av några problem på den punkten.
Jag kommer lägga upp en lista på vad alla beställt och antal.
Om någon inte vill synas på den öppna listan så är det bara att kontakta mig!
Hej å hå. Det är jag som håller i beställninge på hifi forum. Jag räknade ihop det hela för rn liten stund sedan. 151 element än så länge hoppas nu att vi får tokbra priser bara.
ps. Trevligt litet forum ni har startat här kommer det att postas mer.ds
Kan vi möjligen få till en liten Tangband-competition för de fräsigaste byggena så hade det varit kul!
Men Naqref! Nu blir jag ju tvungen att bygga min galna hornidé som skulle utmana QRS i SF-faktor, och måla den chockrosa med självlysande gula prickar...
Signatur under konstruktion - vänligen avvakta skarpt läge...