Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Jag har väl inge problem att vänta, båt e ok för mig. Men hur mycket billigare pratar vi om?
Ja just det en fråga bara, måste man betala moms på fraktkostnader? Alltså jag vet att ni säkert fixar fram nåt fint pris som e lätt att förstå och så, men jag har en annan beställning på g från ett annat land och bara undrar liksom.
Förra gången vi beställde blev ett antal 28-847s transportskadade. Det kan ha berott på tryckförändringar i planet, vad vet jag men jag föredrar båttransport. Har inte speciellt bråtton, det kan vara bra att ha tid att planera konstruktionerna. Jag röstar på båt. Tuff, tuff.
Har du oxå beställt? Men dessa element är väl inte i din standard?
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Man måste ju hinna planera in tid för framtida byggen.
Båt tenderar att vara duktigt mycket billigare vid asien import av prylar, högtalarelement väger ju en del. Vid båttransport kan dock emballaget vara viktigt, fuktig och saltmättat miljö på båten och i hamnen.