NADs T515 från Hifi-klubben
Bild, körtesi of Hifi-klubben:
En viss reservation för att denna finess redan är vanlig men jag äger just nu 9 DVD-spelare och de saknar alla denna finess...
Moderator: Redaktörer
UrSv skrev:En viss reservation för att denna finess redan är vanlig men jag äger just nu 9 DVD-spelare och de saknar alla denna finess...
profbd skrev:disney är den största boven i detta drama
sedan har vi APB som anklagar oss som köper dvd:s för att stjäla
snacka om en bra anledning för att kopiera för då har den snutten blivit bortrippad

BlackFrancis skrev:Jag laddade hem en inofficiell firmware till min Pioneer 575 där "hoppa över allt önidigt" funktionen + en massa annat fanns med.
Naqref™ skrev:BlackFrancis skrev:Jag laddade hem en inofficiell firmware till min Pioneer 575 där "hoppa över allt önidigt" funktionen + en massa annat fanns med.
Var?
Naqref™ skrev:BlackFrancis skrev:Jag laddade hem en inofficiell firmware till min Pioneer 575 där "hoppa över allt önidigt" funktionen + en massa annat fanns med.
Var?

i skrev:Nå'n som vet var man hittar firmware till Pioneer DV-525 ?
tvett skrev:i skrev:Nå'n som vet var man hittar firmware till Pioneer DV-525 ?
Det finns nog ingen anledning att lägga energi på den.
Nyare Pioneers uppdateras med cd-r men en dv525 har en slot på sidan eller på baksidan för programmering.
För att göra den regionsfri räcker det med programmering via IR.
profbd skrev:har någon testat de alternativa firmwaren?
n3mmr skrev:...Jag har kört den här Gufiak sen 2-3 dagar efter jag köpte min 575. Mer än ett år, nu.
Jag berättade härstädes om den.
Kuuuuul av tusan att ingen tycks se vad man skriver.
Man kanske ska sluta skriva.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster