Behöver en CD-spelare

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
RichardJ

Behöver en CD-spelare

Inläggav RichardJ » 2007-10-13 19:10

...då den jag har bara är en jättejobbig DVD-spelare som tar för lång tid att få igång, inte visar låtnumret och inte låter mig byta spår med sifferknapparna på kontrollen. Dessutom går det inte att trycka stop och sen play för att starta om. Oerhört irriterande.

Kollat lite på Pioneer PD-S06 men Legato Link har jag hört ska vara lite sådär? Har ni några konkreta tips på cd-spelare om är sådär härligt ofärgade? Max 2000:-

Användarvisningsbild
Alexi

Re: Behöver en CD-spelare

Inläggav Alexi » 2007-10-14 01:15

RichardJ skrev:...då den jag har bara är en jättejobbig DVD-spelare som tar för lång tid att få igång, inte visar låtnumret och inte låter mig byta spår med sifferknapparna på kontrollen. Dessutom går det inte att trycka stop och sen play för att starta om. Oerhört irriterande.

Kollat lite på Pioneer PD-S06 men Legato Link har jag hört ska vara lite sådär? Har ni några konkreta tips på cd-spelare om är sådär härligt ofärgade? Max 2000:-

Alla CD och DVD-spelare på LTS rekomendationslista finns att hitta för det priset om man har lite tålamod och kan tänka sig handla utanför sve. gränser
Var med och grundade Faktiskt.se, men är inte involverad i nya .io

Återgå till Köpråd