Moderator: Redaktörer

Hög distorsion:2 x 50 Watts, 20Hz-20kHz, with <0.08% THD into 8 Ohms, both channels driven simultaneously (NAD Full Disclosure Power)
Jämför med C315BEE och C325BEE, som har <0,02% och avsevärt bättre dynamiska prestanda.
Utseendemässigt är lådan ett klart stilbrott jämfört med övriga produkter från samma märke. Ser ut som en degenererad korsning av Samsung och diverse "high end" stereoutrustning för aluminiefiler.
meanmachine skrev:Nad skall vara militärfula!
The_Man skrev:10k för en dvd med en liten 5kanals förstärkare tycker jag inte låter så billigt...men det va ganska snygg...men det finns det apparater som är för under 2k med samma finnesser.
guldfisk skrev:Jag citerar mig själv från minhembio, dock angående 2-kanalsmodellen:Hög distorsion:2 x 50 Watts, 20Hz-20kHz, with <0.08% THD into 8 Ohms, both channels driven simultaneously (NAD Full Disclosure Power)
Jämför med C315BEE och C325BEE, som har <0,02% och avsevärt bättre dynamiska prestanda.
Utseendemässigt är lådan ett klart stilbrott jämfört med övriga produkter från samma märke. Ser ut som en degenererad korsning av Samsung och diverse "high end" stereoutrustning för aluminiefiler.
guldfisk skrev:OK. 0,03 % enligt http://www.nadelectronics.com/img/datas ... D_C352.pdf
Iqbad skrev:Tror ni en Viso two skulle palla att dra ett par piP med gott resultat?
Trams skrev:Iqbad skrev:Tror ni en Viso two skulle palla att dra ett par piP med gott resultat?
Absolut! Med tanke på hur bra det låter med piP och en Denon M33 så...
Iqbad skrev:På Hifiklubben sa de att VISO Two kommer att kosta 6995 när jag var där och frågade. Det var väl inte så dyrt?
Pinnick skrev:Inte så fin alls och har nog exakt 0 fördelar jämfört med min 2105+1080 kombo. (som förmodligen blir en 2307+1080 nån gång). Men visst är det kul att köpa nya grejor. Dåligt med effekt dessutom........ Onödig pryl för de flesta. Förmodligen en alltiettgrunka tänk för vissa med små hushåll, 40" TV och en liten högtalaruppsättning. Årets hembioprodukt? Ur vilken aspekt då?
edit: blu-ray är ju inte direkt lyx längre.
Kaffekoppen skrev:aha, forumreklam!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster