förslag?
*eller alldeles väldigt precis över kanske.

Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Observa, att dessa lurar kräver en ordentlig förstärkare och det brukar inte vara fallet i datorer.
nolimitsoya skrev:någorlunda acceptabel lurstärkare finns i form av 5.1/4" I/O-grunka, så last och känslighet är inget jättebekymmer.
E skrev:Ambitiöst av dig, Roger. Tack!RogerGustavsson skrev:Observa, att dessa lurar kräver en ordentlig förstärkare och det brukar inte vara fallet i datorer.
Jag fick intrycket att det fanns en ordentlig lurstärkare tillstädes.
nolimitsoya skrev:någorlunda acceptabel lurstärkare finns i form av 5.1/4" I/O-grunka, så last och känslighet är inget jättebekymmer.
Den där Sennheiser HD25, var den också med i MoLt-testet? Om
inte, har du sett något annat bra test, eller testat den själv?
Mvh E*
på min hörlursförstärkare måsta jag ha volymkontrollen så låg ställd för dessa lurar så det ofta blir obalans i kanalerna, men....
nolimitsoya skrev:de där thomann fanns visst i sverige också*, och samma lurar kostar endast futtiga 5€ mer "härifrån". finns här någon som har några erfarenheten från denna butik?
nolimitsoya skrev:nya, för under* tusenlappen. gärna omslutande prylar där man slipper trycket mot öronen. någorlunda acceptabel lurstärkare finns i form av 5.1/4" I/O-grunka, så last och känslighet är inget jättebekymmer.
förslag?
*eller alldeles väldigt precis över kanske.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster