Shoppade lite accessoarer och fick se att det är stor rea på Ali Express den 11/11. 50% rabatt på tusentals prylar. Dom har ju en hel del löjligt billig elektronik...
Jag ser inget om rabatten . Vore fint med ett bra pris på en ny ultraljudstvätt.
Grab the keys, start the car Take me home, to where my records are Hit the gas, take the open road I'm turning on the stereo first thing when I get home
Jag är lite sugen på en 2.1-chipamp till sovrums-TV:n... eventuellt den här. Nån som vågar sig på en gissning kring hur det justerbara lågpassfiltret kan tänkas fungera? TPA3116D2 verkar inte innehålla något lågpassfilter i sig självt
Jag köpte inget. Jag ville ha en TPA3116D2 2.1-förstärkare med ställbart lågpassfilter men hittade bara en som hade det, och den såg exakt ut som de andra som bara har "subwoofer gain" vilket inte riktigt är det jag är ute efter. Så jag vågade inte chansa, inte ens för 400 spänn. Risken att man inte får exakt det som är på bilden i annonsen finns ju dessutom.
Köpte ultraljudstvätt, men från ebay i stället. Det blev billigast så.
Grab the keys, start the car Take me home, to where my records are Hit the gas, take the open road I'm turning on the stereo first thing when I get home