eljulio skrev:Uppdaterad annons. Då får vi se om det nappar den här gången.
http://www.hifimagasinet.com/annonsDeta ... sID=207569
Mycket bättre. Träslag hade dock varit bra att ha med.
Moderator: Redaktörer
eljulio skrev:Uppdaterad annons. Då får vi se om det nappar den här gången.
darkg skrev:Jag tycker apropå smaken och baken att piP är en av världens minst attraktiva högtalare, till utseendet
darkg skrev:Jag tycker apropå smaken och baken att piP är en av världens minst attraktiva högtalare, till utseendet

UrSv skrev:eljulio skrev:Uppdaterad annons. Då får vi se om det nappar den här gången.
Mycket bättre. Träslag hade dock varit bra att ha med.
UrSv skrev:Jag?
Bilden nås via bildlänken. Var ser du ordet "Match"?

sprudel skrev:darkg skrev:Jag tycker apropå smaken och baken att piP är en av världens minst attraktiva högtalare, till utseendet
Helt OK att tycka så men jag håller inte med alls. Men för mig påminner kommentaren mer om gänget i soffan som istället för att lyssna på och ta in vad Hans Rosling förmedlar om sakernas tillstånd i världen ägnar sig åt att kommentera hans frisyr eller konstiga ögonbryn.
darkg skrev:sprudel skrev:darkg skrev:Jag tycker apropå smaken och baken att piP är en av världens minst attraktiva högtalare, till utseendet
Helt OK att tycka så men jag håller inte med alls. Men för mig påminner kommentaren mer om gänget i soffan som istället för att lyssna på och ta in vad Hans Rosling förmedlar om sakernas tillstånd i världen ägnar sig åt att kommentera hans frisyr eller konstiga ögonbryn.
Absolut OK att påminnas om det, för mig erinrar din synpunkt på pricken om vandraren som efter att ha ätit sin korvmacka funderar över hur det kommer att gå i semifinalen på nästkommande tisdagseftermiddag. Hennes styvson (som samlar på frimärken) spelar back för en gångs skull. Solen värmer skönt efter den inledningsvis ganska trista hösten på ett Österlen som varje säsong är nytt och ändå alltid detsamma.
eljulio skrev:Nu är mina piP sålda. Inte utan sorg i hjärtat.![]()
Men jag är nöjd med mina nyförvärv!!
gflar skrev:eljulio skrev:Nu är mina piP sålda. Inte utan sorg i hjärtat.![]()
Quad?
eljulio skrev:Nu är mina piP sålda. Inte utan sorg i hjärtat.![]()
...
eljulio skrev:gflar skrev:eljulio skrev:Nu är mina piP sålda. Inte utan sorg i hjärtat.![]()
Quad?
Nope. Dynaudio X16. Funkar bättre med den möblering jag har nu.
enJohn skrev:eljulio skrev:gflar skrev:
Quad?
Nope. Dynaudio X16. Funkar bättre med den möblering jag har nu.
Även jag har gjort resan från piP till X16. Och jag gillade verkligen X16. Men, alltså, de är ju inte tillnärmelsevis lika engagerande, storslagna och fantastiska som de Junior plus som jag nu har.![]()
Å fjärde sidan så lyckas jag nästan alltid tycka att det är kul att lyssna på musik, oavsett utrustning![]()
![]()
/en john som också blir yr i karuseller
Användare som besöker denna kategori: RMA och 23 gäster