Moderator: Redaktörer
swek skrev:Jag har ingen koll på vad man ska titta efter på Carlsson-högtalare, vet bara vilken "sorts" högtalare de gör- Dvs med de uppåtriktade
elementen. Modeller, serier och sådant har jag ingen aning om, så lite hjälp där skulle uppskattas!
Är Carlsson tungdrivna?
MVHH
Wolfie skrev:Ino Audio a1?![]()
1200 kr/st om man sätter ihop dem själv (alltså monterar dit element
och löder en kondning)
swek skrev:Wolfie skrev:Ino Audio a1?![]()
och löder en kondning)
Då kommer vi plötsligt upp i lite högre summor, samt att man måste jobba för att få ihop dom också. (Är de ytbehandlade/fanerade för det priset?)
Jag är nyfiken på audio pro. Speciellt på deras basar.
swek skrev:Wolfie skrev:Ino Audio a1?![]()
och löder en kondning)
Då kommer vi plötsligt upp i lite högre summor, samt att man måste jobba för att få ihop dom också. (Är de ytbehandlade/fanerade för det priset?)
Jag är nyfiken på audio pro. Speciellt på deras basar.
swek skrev:Jag tycker om att Audio Pro Qube är så små. Det passar mig utmärkt att de dessutom står på golvet.
Har Carlsson några liknande modeller? Dvs i storlek?
Är det någon på faktiskt.se som hört Qube?
Jag funderar även på en Pioneer-receiver. Några synpunkter på dessa? Kanske t.ex. Pioner vs. Denon?
swek skrev:Finns det något annat ställe än blocket.se där man kanske kan hitta lite fler Carlsson-högtalare till salu?
swek skrev:Men då kostar de antagligen genast några lappar till, eller?
swek skrev:Jag läste en recension på Audio Pro´s Qube som jag hittade genom en länk här på forumet. Nu har jag blivit ganska sugen på dem som bakkanaler!
2 pix är ju ändå inte så farligt... iaf. inte om man litar på recensionen jag läste här
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster