Är väl mer ett vardagsrum än hifi-rum. Tapeten har funnits där i ca 30 år, ser ut så här
Edit: snarare 25 år
Moderator: Redaktörer
gflar skrev:Bjoernen skrev:Hur mycket större än No 1 är dom? Snyggt med svarta, får se om jag folierar mina i svart!
Bredd 50, höjd 107 och djup 43
gflar skrev:Bjoernen skrev:Hur mycket större än No 1 är dom? Snyggt med svarta, får se om jag folierar mina i svart!
Bredd 50, höjd 107 och djup 43
FBK skrev:De är klart underskattade, tycker de låter riktigt bra ihop med rör när jag lyssnade hos Erik.
PerStromgren skrev:FBK skrev:De är klart underskattade, tycker de låter riktigt bra ihop med rör när jag lyssnade hos Erik.
Finns de att köpa? I så fall, hur mycket kostar de?
FBK skrev:PerStromgren skrev:FBK skrev:De är klart underskattade, tycker de låter riktigt bra ihop med rör när jag lyssnade hos Erik.
Finns de att köpa? I så fall, hur mycket kostar de?
Jag tror inte att det finns några kvar att köpa nya, men bäst att kolla med Erik så jag inte är ute och cyklar. När jag var där så hade han ett gäng färdiga av den lilla modellen i ett annat rum, men de har nog gått åt. Och jag har sett ett par till salu under ett flertal år så de är uppskattade av sina ägare. Och priserna kommer jag inte ihågmen det var inget som fick mig att ramla av stolen, idag kan de ju ta hur mycket som helst betalt för högtalare.
Tycker att det är synd att de inte finns till salu längre (som jag tror)då det är en bra konstruktion av IÖ. Du får hålla ögonen på beg marknaden och ser jag något par så ska jag komma ihåg dig och PM:a om du är nyfiken.
Bjoernen skrev:Jag betalade en bra bit under 20000:- för mina i butik! Känns som det var ett litet klippLär nog dröja innan dom kommer ut på marknaden igen
hifikg skrev:Bjoernen skrev:Jag betalade en bra bit under 20000:- för mina i butik! Känns som det var ett litet klippLär nog dröja innan dom kommer ut på marknaden igen
Varför skulle de någonsin komma ut på marknaden igen? Som jag minns det från demon hos Erik, låt vara att de lirade på "The Dream" då, men ändå, så lät det utomförträffligt bra. Ja nästan som CarlssonSå du kan sitta nöjd!
Det var f ö första gången som jag hörde Terje Isungset (reservation för stavningen) och ismusik. Lira det på din rigg så får du ståpäls!
Bjoernen skrev:Ok! Går det att få tag på nya om man råkar spela sönder? Erik A nämnde nått om dubbla magneter i basen!
Bjoernen skrev:Ok! Går det att få tag på nya om man råkar spela sönder?
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 9 gäster