Kermit116 skrev:Chris71 skrev:Men det kan vara så att du känner till köparen och delvis har du spått en liten del av deras framtida öde, men i detta fallet så kommer det bli något som närmast kan liknas med en OA50.4 resten får dyka upp i någon tråd vad tiden lider.
Högtalarna kommer inte stanna hos mig men ganska säkert på ett ställe där det kommer uppskattat till fullo.
Spännande och grattis till den som nu till sist ska ha dom. Ser framemot rapporter.
(Annonsen ligger kvar, är affären ordentligt stängd?)
Det var en trevlig och hyvens säljare och gissar att det hade kommit lite mail eftersom han frågade hur mycket för billig han varit och jag svarade ärligt och han verkade nöjd nog eftersom han kastade med lite schysst kabel.
Man är alltid lite nervös när man inte får lägga handpenning men det var upphämtning bokad till 10.00 och även om 4 mil inte är någon sträcka så kräver det ju ändå ett visst engagemang för att genomför.
De var i förväntat skick, folien hade släppt på något ställe, men de hade fått ett par perless element någon gång för 10-talet år sedan så det var en helt oki affär, 500-1000 kr i bägge riktningar hade oxå varit acceptabelt så det var väl helt enkelt mitt på spektrumet.
Skall bli spännande att se vad ett lite annorlunda grepp kan ge för slutresultat, men jag har ett par element över som som förhoppningvis kommer landa på en millenium version i designen men definitivt 2020-tal när det gäller över registret och ditt, den som fortfarande hör om nån månad får se.