Var och renoverade badrummet hos en bekant för snart ett år sen och fick då lyssna på hans Qln Signature 1or och blev helt såld på hur det lät, hade inte en aning om att musik kunde låta så igenom ett system innan dess

Tre veckor senare lyckades jag komma över ett par Sign 1or själv och beställde mig en Nad C368 med wifi modul och var väl nöjd med det tills jag råkade köpa ett par Sign 3 i höstas och vart ännu mer nöjd

Nu är jag inne på att uppgradera resten av systemet och är lite kluven vilken väg jag ska vandra. Lånade ett par Hypex Ncore400 block av en kompis samt ett Emotiva försteg och de lät riktigt bra så jag har vart inne på att köpa 2 st Nilai monoblock samt en Wiim ultra för att sedan prova mig fram med dac försteg, riaa och streamer alt ha kvar Wiimen om den skulle funka bra.
Har inte hunnit lyssna på allt för många system än men jag är rätt säker på att jag gillar när ljudet är lite åt det varmare hållet.
Råkade hamna på detta forum för några dagar sen och har suttit och läst en hel del sen dess så ja tänkte ja skulle höra om de fanns nån här som har eller har haft Signature 3or och vet nån bra kombo som funkar. Någon som kör klass D slutsteg mot rör försteg ? Hur skulle de funka?