Harmony Design eller Holographic Audio

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Greensleeves

Inläggav Greensleeves » 2007-02-12 12:23

HolographicAudio™ skrev:... Självklart har vi ambitionen att så småningom ta fram ett komplett 2-kanalssortiment. Problemet är att det kostar en hel del tid och pengar (kompetenta slutsteg snyter man ju inte ur näsan direkt :) ).
Tanken är att ta fram nåt riktigt bra och prisvärt och som kan finnas kvar på marknaden i många år.

Lycka till!
Med utomordentligt vänlig hälsning från Thomas; en ytterst allmän amatör i ordets djupaste mening.

Användarvisningsbild
Vigor

Inläggav Vigor » 2007-02-14 03:08

Hur står sig ett PRE TwentyFive mot legendariska Sentec SC9? Någon som kan länka till några serriösa tester av PRE TwentyFive?

Användarvisningsbild
Ragnwald

Inläggav Ragnwald » 2007-02-15 12:26

Undrar om det inte var Vee-Eight som hadde båda hemma och inte kunde höra någon skillnad på dem ?

Användarvisningsbild
Greensleeves

Inläggav Greensleeves » 2007-02-16 11:51

Vigor skrev:Hur står sig ett PRE TwentyFive mot legendariska Sentec SC9? Någon som kan länka till några serriösa tester av PRE TwentyFive?

I tråden Vad skulle du vilja få testat av LTS?, i detta forum, föreslog jag nyss ett test av detta försteg.
Med utomordentligt vänlig hälsning från Thomas; en ytterst allmän amatör i ordets djupaste mening.

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus

Inläggav Vee-Eight » 2007-02-16 23:32

Ragnwald skrev:Undrar om det inte var Vee-Eight som hadde båda hemma och inte kunde höra någon skillnad på dem ?

Inte samtidigt tyvärr. Av vad jag kunde avgöra då var att de var likvärdiga. Jag har SC9 nu, men jag hade faktiskt funderingar att skaffa en egen pre25 innan dess. Jag måste dock säga att jag uppskattar SC9:an mer; den har lite mer gedignare bygge och känslan i vreden känns bättre.

Det skulle inte förvåna mig en sekund om att man gjorde benchmarking och "backward engineering" på sc9:an när pre25 kom till. Även riaat är i mitt tycke ypperligt.
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

Föregående

Återgå till Köpråd