norko skrev:LTS, ge mig ett testresultat nu så jag vet om den är köpvärd eller ej!
Anger inte sista siffran årsmodellen?
Om så är fallet lär du få vänta ett år eller lite till, innan någon kan uttala sig objektivt på ett forum.
Moderator: Redaktörer
Ragnwald skrev:norko skrev:LTS, ge mig ett testresultat nu så jag vet om den är köpvärd eller ej!
Anger inte sista siffran årsmodellen?
Om så är fallet lär du få vänta ett år eller lite till, innan någon kan uttala sig objektivt på ett forum.
niklas skrev:Helt ok! Kolla in mätningarna på Bryston 14B SST om du vill se nåt extremt.
Ragnwald skrev:Tack niclas för din förklaring, men som jag nämnde ovan är jag väl förtrogen med principen. Vad jag ville veta var, om någon eller några här på forumet har kopplat sina P-2: or på subutgången, hur det lät och om det i huvud taget fungerar (om man har lite anspråk på hifi och korrekthet).
Richard skrev:Det fungerar som så att huvudhögtalarna är ofiltrerade, med subutgången kan du fortfarande dela och välja delningsfrekvens hur du vill.
Ragnwald skrev:Richard skrev:Det fungerar som så att huvudhögtalarna är ofiltrerade, med subutgången kan du fortfarande dela och välja delningsfrekvens hur du vill.
Knappast önskvärt att köra på det viset.
Frontarna ska naturligtvis delas nedåt om man använder de intärna filtrena.
Richard skrev:Förresten, behöver man någon subbas till Pip-högtalarna, vid musiklyssnande- vad tycker du ?
V. H. Richard.
Ragnwald skrev:Tja, har du mätt på någon Denonreceiver?
0,08% 20- 20000Hz vid två kanaler drivna med 75W, 8ohm.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster