Moderator: Redaktörer
Nefilim skrev:För att höja temperaturen lite skulle det vara kul att utesluta Denon, Rotel och NAD...
Välkommen Jimmbalaiah
JTarnstrom skrev:Nefilim skrev:För att höja temperaturen lite skulle det vara kul att utesluta Denon, Rotel och NAD...
Välkommen Jimmbalaiah
Å då säger vi istället Bryston och Sentec
Tärnström
Max_Headroom skrev:Jag använder NAD 218 THX. Ett klart prisvärt alternativ som duger åt mig.
Jag har aldrig provlyssnat någon förstärkare. Så länge dom inte klipper eller drivs nära klippgärnsen så låter dom nästan exakt likadant allihop. Mycket svårt att höra skillnad i ABX-test. Så se till att köpa ett som ger uteffekt nog så det aldrig är i närheten av att klippa. Jag rekomenderar minst 2x150W, men helst det dubbla.
Nefilim skrev:För att höja temperaturen lite skulle det vara kul att utesluta Denon, Rotel och NAD...
Välkommen Jimmbalaiah
paa skrev:Nefilim skrev:För att höja temperaturen lite skulle det vara kul att utesluta Denon, Rotel och NAD...
Välkommen Jimmbalaiah
Det brukar ju vara trådskaparen som utesluter vissa saker pga av olika anledningar, men han kan väl lika gärna ta dom där som rekommendationer, så kan ju du som varit med ett tag i stället leta efter okända pärlor till din anläggning, eller hur?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster