Moderator: Redaktörer
subjektivisten skrev:Bäst med skiva i spelaren, oavsett ålder.
RMA skrev:668:an är ju lts referens för ofärgat & transparent ljud,så är du inte ute efter ett speciellt sound så är den att föredra,har en själv & är helnöjd.
dimitri skrev:RMA skrev:668:an är ju lts referens för ofärgat & transparent ljud,så är du inte ute efter ett speciellt sound så är den att föredra,har en själv & är helnöjd.
Jag vet. Men jag vet också att upphovsmannen till 668-ans goda rykte själv har skaffat en separat DAC till denna
dimitri skrev:Tackar
Är Arcam cd33 eller 192 bättre än Cambridge 640(2), NAD 542 eller Rotel 02?
Det borde de vara av priset att döma.
En annan sak: jag har ingen jord i vardagsrummet, kommer att använda vanliga stickproppar med två pinnar. Det går väl bra?
Britt-Gunnar skrev:jag har en Nad CD 542 som ju även spelar hdcd, trevlig tycker jag fick dock problem med avläsning efter något år så jag blev tvungen att lämna in den för byte av något internt. En annan sak som ju i och för sig bara rör det estetiska är att färgen på knapparna slits ut efter flitigt användande, både open och play knapparna på min spelare i titan finish är nu mörkare en övriga minde använda knappar
Min är svart (tack och lov). Kan inte avlysnas just nu (har även skaffat mig Arcam förstärkare), filtren i högtalarna måste ses om lite.
Användare som besöker denna kategori: Neuhausen och 5 gäster