Richard skrev:Jag ber om ursäkt för alla eventuella övertramp jag kanske åstadkommit genom att mina inlägg avsiktligt feltolkats.
Väldigt tråkig inställning hos Harryup, samt, framförallt kaffekoppen.
En ordförande för ljudtekniska sällskapet borde veta bättre än att spä på okunnighet och sprida sarkasmer.
Jag lämnar härmed forumet- denna gång permanent.
Subjektivisten, dimitri, Svante, Ingvar Öhman, Peter Stendl, Karl XII, Naqref, Morello, Phon, Paa, samt många fler. Tack för all värdefull kunskap ni delat med er.
Jag tackar också Piotr och Bill 50 x, eftersom det alltid varit trevligt att debattera, fast vi oftast tyckt olika.
H. Richard.
Richard,
jag tycker att det vore synd om du lämnade forumet. Helt sant.
Däremot tycker jag att du ibland och egentligen mera sällan numera än förr är för överentusiastisk.
Men läs vad du svarat när du skrivit svar på min fråga, du svarar på allt annat än det jag frågar om och sen hänvisar du till att du svarat mig.
Och du kan ju inte utan att känna mig veta vad jag har gjort eller inte gjort i tester, blinda eller öppna. Och ända påpekar du med sarkasm att jag aldrig skulle göra en. Det blev fel där.
Men ta en bira och lyssna på musik så kan du väl komma tillbaka imorgon.
Att vi inte alltid, inte ens särskilt ofta tyckt samma beror på många orsaker men dom har inte med dig som person att göra.
mvh/Harry