Bamsefar skrev:tiefenmesser skrev:Bamsefar skrev:Jag och sambon har ett par Sennheiser PCX450. De är totalt underbara på flygningar med mera. Idag så skulle jag ranka dom som bäst med reservation för evnt de nya Sony lurarna som skall eliminera nästan 99% enligt reklamen...
Den enda näckdelen jag kan se är att man inte kan ligga på sidan med hörlurarna på sig...
Lite dyra eventuellt. Jag kör inte atlantflygningar varje vecka. Men de är bra misstänker jag? Inga problem att bära under längre perioder? Vikten hanterbar?
Vi har testat dom på flygningar upp till 12h utan några som helst problem, snarare tvärt om - man undrar hur man stått ut tidigare....
Vi flyger iofs minst två riktigt långa långresor per år, så vi kanske har annat läge...
Om inte annat har ni nog lite annorlunda inkomster...
Tyvärr är jag bara stackars student. Synd att man inte får föräldrar som bidrar som amerikanska föräldrar gör när man är i USA. Eller, egentligen är jag väl inte så speciellt fattig, men jag har inga egentliga inkomster förrän tidigast till sommaren, och det känns inte så hett att lägga mer pengar än nödvändigt på hörlurarna. Men som jag sagt tidigare, man vill ju inte köpa skräp heller - för det är ju dyrt som attan.
Fast jag kan ju även använda dem i bostaden, att dela rum med två andra och dessa amerikanska pappersväggar genererar en rätt saftig brusnivå.