paa skrev:Nefilim skrev:Nu spelar dessa QRS Callisto här hemma. De låter mycket bra. Ska bli spännande att jämföra med piP..
Så nu blir det en match mellan Callisto och piP.....
Vad hände med matchen?
piP vann!
Moderator: Redaktörer
paa skrev:Nefilim skrev:Nu spelar dessa QRS Callisto här hemma. De låter mycket bra. Ska bli spännande att jämföra med piP..
Så nu blir det en match mellan Callisto och piP.....
Vad hände med matchen?
subjektivisten skrev:Dax att sälja dom så du får in pengar till nästa projekt?
fridefors skrev:Nattlorden skrev:Under en tredjedel av nypriset går jag inte... då får de hellre stå kvar, lite skam i kroppen har jag.
16 000 kr lär du aldrig få...
Nattlorden skrev:fridefors skrev:Nattlorden skrev:Under en tredjedel av nypriset går jag inte... då får de hellre stå kvar, lite skam i kroppen har jag.
Nähä... men då är folk ganska korkade då... för undantaget Ino finns det ingen högtalare under 16000 som spelar bättre...
Erol skrev:Nattlorden skrev:fridefors skrev:Nattlorden skrev:Under en tredjedel av nypriset går jag inte... då får de hellre stå kvar, lite skam i kroppen har jag.
Nähä... men då är folk ganska korkade då... för undantaget Ino finns det ingen högtalare under 16000 som spelar bättre...
Apapap, vetenskapens första tes
KarlXII skrev:Ingen fara, Nattlorden kan sånt här och skulle aldrig skriva så om han inte hört marknadens samtliga högtalare. Självklart har han dessutom bedömt dem objektivt alldeles själv. En riktig klippa!
Användare som besöker denna kategori: Neuhausen och 5 gäster