Jag tycker jag gjorde ett fynd igår:
Ett par Chaconne betonghögtalare
Ett ADCOM GFA-535 slutsteg
Ett ADCOM GTP-400 försteg
2500kr.
Det låter riktigt bra faktiskt.
Moderator: Redaktörer
fridefors skrev:Vem fan vill ha en cd-spelare som ev. börjar krångla och där garantin gått ut?
Betalar hellre 1900 kr för min/en Denon 500AE, och får kanonljud plus 2,5 års garanti, än jag köper ett gammalt "kassaskåp" som väger 10 kg och en gång kostade 5-siffrigt...
Bill50x skrev:fridefors skrev:Vem fan vill ha en cd-spelare som ev. börjar krångla och där garantin gått ut?
Betalar hellre 1900 kr för min/en Denon 500AE, och får kanonljud plus 2,5 års garanti, än jag köper ett gammalt "kassaskåp" som väger 10 kg och en gång kostade 5-siffrigt...
Låter lite blekt i mina öron....
/ B
fridefors skrev:Bill50x skrev:fridefors skrev:Vem fan vill ha en cd-spelare som ev. börjar krångla och där garantin gått ut?
/ B
Jo, det hade ju varit bättre om Hifi Klubben inkluderat 5 års garanti istället! Eller att Denon gjorde en "Densen" och bjöd på livstid. Jag menar: Denon-spelaren rostar ju inte, så länge den står inomhus...
fridefors skrev:Bill50x skrev:fridefors skrev:Vem fan vill ha en cd-spelare som ev. börjar krångla och där garantin gått ut?
/ B
Jo, det hade ju varit bättre om Hifi Klubben inkluderat 5 års garanti istället! Eller att Denon gjorde en "Densen" och bjöd på livstid. Jag menar: Denon-spelaren rostar ju inte, så länge den står inomhus...
philip skrev:Snodde ämnet från fyndtråden.
Jag tycker jag gjorde ett fynd igår:
Ett par Chaconne betonghögtalare
Ett ADCOM GFA-535 slutsteg
Ett ADCOM GTP-400 försteg
2500kr.
Det låter riktigt bra faktiskt.
Användare som besöker denna kategori: Neuhausen och 7 gäster