Vad är bra/dåligt Vad är billigt/prisvärt - Vad är ett fynd?

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Amit
Cellofan

Inläggav Amit » 2009-02-28 16:46

Fjonkalicious skrev:
Alexi skrev:
Fjonkalicious skrev:Nu har jag också fått påpekande från moderators håll att det inte är korrekt här på faktiskt.se att vara vintagefantast paralellt med andra intressesvärer.

Mvh

Filip
Det där väll onödigt att komma med sådana påhopp, vart skriver jag något av det du påstår:
Fjonkalicious, man skulle nästan tro att det här är din egen tråd då du står för nästan hälften av alla inlägg. Nu vet jag att du inte skriker FYND, på varenda apparat du hittar på blocket, men försök kanske samla alla dina vintage fynd från en och samma dag i samma inlägg istället i fortsättningen?
Texten är i svart och med ett frågetecken på slutet, det är mer att tolka som ett förslag :)

Min personliga åsikt är att forum är till för diskution och debatt och då är det aldrig bra om en person dominerar den debatten eller en tråd i för hög grad, den enda regel vi har mot detta är om spam och jag skrev tycker jag tydligt att jag inte ansåg att dina inlägg var rent spam.

Jag måste erkänna att jag misstolkade dig helt när det gällde ditt inlägg. Jag trodde du menade att jag skulle skriva allt under en och samma dags inlägg, t.ex. 090224 och bara fylla på det inlägget för resten av året. Då skulle det ju inte ligga överst och därmed inte ha någon funktion alls.

Men det spelar inte så stor roll, kommer inte lägga några tips överhuvudtaget.

Mvh

Filip

Blir det inte en väldig skillnad om man tolkar Alexi's inlägg som ett inlägg från en moderator, eller om man tolkar det som ett inlägg från en medlem på faktiskt.se?
Jag tycker det och kan faktiskt (punktse) se en poäng i både Fjonkis bidrag i fyndtråden (som jag gilllar) och Alexis kommentar (som mycket väl enbart kunde leda till en diskussion om vad som är fynd eller inte, vilket kanske vore det bästa för då skulle fyndtråden bli självreglerande - kanske?).

Själv sållar jag redan, eftersom jag har en helt egen uppfattning om vad som är fynd och inte fynd. Kanske hälften av vad som skrivs i tråden är fynd för mig också. Inga problem från mitt håll. Men kanske jag borde gnälla mer, då händer det ju i alla fall nåt! :twisted:

Tänker på Tage Danielsson; Världen är full av tappade sugar - tappa inte din Filip!

Amit

Föregående

Återgå till Köpråd