De som är sugna på NHT kanske skulle kika in detta. Tydligen är det 25% rabatt på alla produkter till den 1 januari.
http://nhthifi.com/current/2008_sale_detail.html
Moderator: Redaktörer
Kraniet skrev:ja eller så har de julrea.
i vilket fall är det ett ypperligt tillfälle att skaffa riktiga högpresterande högtalare för en sportstyver. Classic Three och Four verkar nämnligen vara det bästa NHT gjort sedan 1.5-3.3 serien. cirka 3000 för Three och ca 7000 för Four (med rabatt) är väldigt prisvärt.
80-talet skrev:jag skulle vara jätte intresserad men var kan man få tag på dessa till liknande priser? i Sverige finns en återförsäljare och där ser priserna ganska annorlunda ut enligt prisjakt....
2-ch skrev:80-talet skrev:jag skulle vara jätte intresserad men var kan man få tag på dessa till liknande priser? i Sverige finns en återförsäljare och där ser priserna ganska annorlunda ut enligt prisjakt....
Det får man inte, inte om man tar i beaktande att dollarn stigit med 30% på några månader. Eller om det är kronan som sjunkit, strunt samma i just detta sammanhang.
80-talet skrev:dessutom står priserna/st det vill säga att för att få ett par Classic Three för ca 3000kr så skulle det vara mer bra mycket mer än 50% på priserna då de enligt prislistan kostar 4200kr/st....
jaja men drömma går juså jag fortsätter göra just det!
subjektivisten skrev:NHT? Lite off topic men jag har läst rykten att dom kommer lägga ner nu i slutet av mars. Kan vara bra att ha koll på och kanske bunkra upp extra element om det är egna element i högtalarna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 41 gäster