Dessa högtalare rekomenderar jag varmt!

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
kent

Dessa högtalare rekomenderar jag varmt!

Inläggav kent » 2004-11-10 21:30

För ett halvår sedan letade jag efter ett surroundsystem som skulle låta bra och jag åkte runt hela Helsingborg med omnejd för att lyssna och blev bara besviken. Då jag bara hade ca 15000 att leka med, så tyckte jag att jag fick kolla in Mourdant 908 paketet och vad besviken jag vart... åretsvinnare ha...hahaha kollade också in ett paket från hifiklubben Dali Concept började låta men vad tråkiga dessa var...plastfolierad spånlatta som lyser budget!!!!
Men så råkade jag komma förbi ett forum någonstans kommer inte ihåg var men där var en snubbe som rekomenderade CAV Fi-2. Sagt och gjort jag kollade in sidan ( http://www.moreton-kerr.se/ )där dom fanns och blev helt såld på dessa Dom var skitsnygga!!!
Väntan blev lång det skulle dröja innan de fick hem dessa högtalarna från kina...suck. Men när jag fått (mina grisar i säcken) högtalare så blev det en både estetisk och audiolog "orgasm" Fan vad det lät bra. Så jag kan varm rekomendera dessa produkter de har även en tvåkanals rörhybrid som låter bra enligt engelsk press.
Samt en femkanals förstärkare som ser trevlig ut.

Återgå till Köpråd