Moderator: Redaktörer
utan linjedubbling måste din skärm kunna ta emot 480i via hdmi-ingången
silvervarg skrev:utan linjedubbling måste din skärm kunna ta emot 480i via hdmi-ingången
Vad har du för källa som ger 480i ut?
JTarnstrom skrev:Verkar som om 2808 kommer att släppas i augusti och med tanke på prissänkningen av 2307 lär 2807 och sänkas inom kort...
Greensleeves skrev:JTarnstrom skrev:Verkar som om 2808 kommer att släppas i augusti och med tanke på prissänkningen av 2307 lär 2807 och sänkas inom kort...
Vi får hoppas på ordentliga rabatter...
![]()
När det sedan gäller devisen Jag vet inget, jag bara tycker och spekulerar, påminner den om There are no facts, just opinions...
![]()
Mvh,
Greensleeves
paa skrev:Svårt att veta, eftersom det verkar finnas väldigt få testrapporter på hur digitalingångarna egentligen låter på Denon-apparaterna.
Bamsefar skrev:Låt oss säga såhär, från en 2307 ägares ögon: Det blir Benchmark DAC-1 all the way.
i skrev:Bamsefar skrev:Låt oss säga såhär, från en 2307 ägares ögon: Det blir Benchmark DAC-1 all the way.
Du har ännu inte utvärderat 2307 via extern dekoder analog in -> "pre out" main ? (Dvs använt som ett analogt försteg.)
IngOehman skrev:Om allt går som jag hoppas ligger MoLt-numret med testen av Denon 1907, 2307 och 2807 på tryckeriet, och kommer ut inom kort!
Den innehåller minst en överraskning kan jag nämna...
Mer säger jag inte, för det är LTS nya policy att inte avslöja något i förväg om testresultat.![]()
Vh, iö
IngOehman skrev:Mer säger jag inte, för det är LTS nya policy att inte avslöja något i förväg om testresultat.Vh, iö
IngOehman skrev:Om allt går som jag hoppas ligger MoLt-numret med testen av Denon 1907, 2307 och 2807 på tryckeriet, och kommer ut inom kort! ...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 8 gäster