Moderator: Redaktörer
swede skrev:Ok, om någon bjuder 8000 kronor för den, så tar jag med den nästa gång jag åker till sverige. ;:)
8-10.000 är alldeles på tok för mkt för den begagnat och alldeles för uppskriven apparat
hifirocker skrev:8-10.000 är alldeles på tok för mkt för den begagnat och alldeles för uppskriven apparat
Det är en riktigt bra förstärkare så den förtjänar varenda fint ord den fått.
__10 skrev:Bryston bygger välljudande förstärkare som ger intryck av att klara ett kärnvapenkrig, så jag är nog böjd att hålla med Rydberg. 20 års garanti sitter ju inte heller fel och visar om inte annat att Bryston vågar stå bakom sin produkt!
Inget 14B SST-steg på väg in Rydberg? Skulle vara intressant att höra en jämförelse med ditt och Gromits Gamut-steg!
Också, fel tråd, men hur går det med kabeltestandet?
Rydberg skrev:10> Så fort Pass-steget är sålt kommer troligtvis ett gäng Brystonsteg att inhandlas
Kabeltesterna ligger nere för närvarande pga sjukdom och för mycket jobb
__10 skrev:Rydberg skrev:10> Så fort Pass-steget är sålt kommer troligtvis ett gäng Brystonsteg att inhandlas
Kabeltesterna ligger nere för närvarande pga sjukdom och för mycket jobb
Yay! Då ser jag och alla andra fram emot att Pass-steget blir sålt och att ni blir friska, krya och ekonomiskt oberoende så ni kan säga upp er!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster