Moderator: Redaktörer

Almen skrev:Jo, men jag tänkte specifikt med TS:s behov. Om man regelbundet klipper ett RS2000 med i32s, så...
Almen skrev:Jo, men jag tänkte specifikt med TS:s behov. Om man regelbundet klipper ett RS2000 med i32s, så...
Nattlorden skrev:Almen skrev:Jo, men jag tänkte specifikt med TS:s behov. Om man regelbundet klipper ett RS2000 med i32s, så...
Finns ju inte mycket vits med mer effekt än att du kan bottna basarna, oavsett vad man klipper topparna med...
IngOehman skrev:Nattlorden skrev:Almen skrev:Jo, men jag tänkte specifikt med TS:s behov. Om man regelbundet klipper ett RS2000 med i32s, så...
Finns ju inte mycket vits med mer effekt än att du kan bottna basarna, oavsett vad man klipper topparna med...
Om jag inte missförstod Almen så var hans synpunkt just att skaffa tillräcklig (men inte så mycket att det bottnas) effekt till basarna.
Att sikta på 500-600 W åttaohmseffekt är rätt så lagom.
Stranne skrev:Har inte du kört Ino-basar tidigare? Var hade du för drivning till dem isf?
Rydberg skrev:Stranne skrev:Har inte du kört Ino-basar tidigare? Var hade du för drivning till dem isf?
O&G RS2000
music4ever skrev:Vad finns det för vettiga PA-steg som kan leverera utan fläktar?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster