Bryston är ett superbt företag med produkter som normalt sett bara håller.
Att mitt (för det är jag som ställt Bryston steget till LTS förfogande) 14B SST nu har ett "fel" är beklagligt, men något jag räknar med löser sig, om inte annat har Ingvar Öhman mitt fulla förtroende att sätta lödkolven i mitt slutsteg och fixa det som är "fel".
Mr James Tanner är vVD och säljansvarig - Mr Tanner är den man normalt sett hamnar i konversation med, och han svarar såfort han hinner. Han är också mycket aktiv på deras forum:
Bryston Owner Circle
Mr Brian Rusell är VD, och mycket lätt att språka med.
Sedan finns det 2 vVD till, och den som är nyfiken kan titta här:
Bryston CA information
Jag har igentligen bara gott att säga om Bryston CA. Men jag har dessvärre inga vackra ord att säga om säljaren i Norge (tillika generalagent). Det gör det hela lite knöligt att hantera. Idagsläget skulle jag rekommendera två saker: 1) Köp ett slutsteg tillverkat före 2006 så du får den gamla garantin, den är mycket mera gångbar. 2) Handla nytt i Tyskland innanför EUs gräns, annars blir det bara skit och pankaka med export/import när man måste trilskas med säljaren. Den dagen jag kan avslöja exakt allt skall jag göra det, men tills dess får de som är nyfikna sitta stilla och vänta...
Så trots denna lilla drawback med 14Bs filtermiss så är jag nyfiken på vad som komma skall....