Moderator: Redaktörer
Ted_B skrev:Jag skippade det tänkta köpet av dessa lurar och beställde istället två andra par.
Hifiman RE-400 och MEE audio Pinnacle P1, det blev lite dyrare men jag hoppas jag gillar ena eller båda paren
Fjonkalicious skrev:Netonnet säljer dessa nu för 699 kr.
Såg även att man på både aliexpress och wish har bluetoothkablar och vanliga kablar med mic för en mycket överkomlig peng som skall passa shures kontakt uppe i luren.
schmutziger skrev:I mina öron beskriver du typ JBL L65 Jubal![]()
![]()
, eller kanske snarare mina upplevelser med SE425, inte Shure se215.
Ta med dom på nästa lunch så gör vi ett test med mina av äldre årgång, så kan vi höra om de ändrat på produkten
schmutziger skrev:I mina öron beskriver du typ JBL L65 Jubal![]()
![]()
, eller kanske snarare mina upplevelser med SE425, inte Shure se215.
Ta med dom på nästa lunch så gör vi ett test med mina av äldre årgång, så kan vi höra om de ändrat på produkten
Talspolen skrev:Ni som använder IEM lurar, har ni ökad tendens att få vaxproppar? Tänkte som så att man skyfflar ihop vaxen varje gång man kör in luren. Kanske inget problem.
Empa skrev:Fortfarande nöjd med mina SE215, har provat en massa olika in-ear och dessa har fått stanna
Tror att plupparna passar flera olika modeller.
Talspolen skrev:Empa skrev:Fortfarande nöjd med mina SE215, har provat en massa olika in-ear och dessa har fått stanna
Tror att plupparna passar flera olika modeller.
Härligt! Går det att ligga med lurarna, alltså med huvudet ner på huvudkudden. Verkar vara en metalltråd som formas över örat?
Froggy skrev:Någon som provat bluetooth versionen, den med BT1 och kan dela med sig erfarenheter?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster