Exempel nyligen:
Kraniet skrev:...och NAD 208 (som väl är en av de få testade(märk väl) apparaterna som visats vara helt transparent enligt den metod LTS använder). ...
Nej så var icke fallet. Jag rekommenderar dig att läsa testen. T.ex uffektuttag över 250 watt resulterar i påverkad ljudåtergivning. 208:an kan även moddas för lägre högpassfilterfrekvens i basregistret om man är extremkräsen (vilket jag själv inte tycker mig ha något behov av att modda mina egna steg).
Kraniet skrev:... Poängen är ju den att i det prissegment det pratas om så är alla förstärkare ungefär lika bra och att hemmastegen idag produceras på ett sånt sätt att de i vissa fall är bättre än tvåkanaliga ditos. Generellt ska väl tilläggas. Det finns mycket väl tvåkanalare i prisklassen som är bättre eller lika bra som hemmabiostegen. Det är bara rimligare att hitta den bästa(bättre) återgivningen i biostegen. ...
Förvanskning igen!

Även vill jag även efterlysa att kritiker inte bara kommer med kritik till vissa uttalanden, utan även har seriösa motargument att komma med. Annars faller ju kritiken ganska platt till marken i mitt tycke.
Även; är det bara jag som tycker att det ibland gås in på petnoga detaljer vad folk skrivit? Detta är ju mest ett pladderforum ändå där man kanske inte tar sig den tid som behövs att formulera sig i perfektion.