Varför inte en receiver med pre-out? Så kan du ha kvar de tekniska möjligheterna och ha möjligheten att hänga på ett annat slutsteg om du mot förmodan känner att du behöver mer kräm?
De där Marantzerna verkar schyssta.
Moderator: Redaktörer
Nej jag skrev det för jag tycker det låter för jävligt, men jag älskar att lida, det är så härligt att lida. Ok herr Östberg moi skall skärpa sig, jag tycker faktiskt att 7 kanals rockar, fast när det var Eurovisions så tyckte jag dsp setupen München var helt enormt. Kanske den byggnaden (som världens bästa ljudtekniker har tagit upp till Yamahan var kanske lik Malmös byggnade, hm konstigt för när jag spelar upp musik eller något annat så blir det så konstigt ekigt, men här satt allt som en smäck, en ren njutning. Men som Magnus Östberg brukar säga sluta tramsa dig herr Åström och tillbaka till topicKomorok skrev:FBK skrev:MagnusÖstberg skrev:Richard skrev:matså skrev:För min del duger min 7 kanalare alldeles utmärkt för två kanalsmusik på mina MA RX6. Prova är man tillräckligt nöjd så ta en begagnad surroundare är man inte så prova en tvåkananalare eller något annat. Det viktigaste är att man blir nöjd.
Håller med dig. Låter det bra, är det subjektivt bra. Och är 7- kanalaren inte tillräckligt bra för ens behov, ja, då finns det ju bättre 2- kanalare för ungefär samma pris.
Nu påstår du något igen, jisses.
Det är ett mantra utan bakomliggande kunskap, förståelse eller tillräcklig bredd i marknadsöversikt.
Du vet inte, du bara tror.
Det här är roligt, vem vet då att inte matsås 7-kanalare inte duger åt honom?
Matså vet det får man hoppas. Han hävdar iaf att den duger för honom. Det borde glädja de flesta.
ja jag eller vår vän Kurt SturkeMagnusÖstberg skrev:Men matså, kom inte och säg att du också missade att jag nog tyckte att du visste bäst vad du gillade?![]()
Det jag reagerade mot var Richards tvärsäkra påstående om att du kunde köpa en bättre 2-kanalare för pengarna istället. Det kan han ju inte veta utan att vara... dig.
Elfsberg skrev:Nå, har det inhandlats någon receiver än?
(vill än en gång tipsa om TEAC..)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster