Moderator: Redaktörer
AndreasArvidsson skrev:Ja säljarsnack kan man allt vara utan oavsett vilka produkter det handlar om. Att bygga högtalare whiskydränkt trä var dock något nytt.
DVD-ai skrev:Hoppas att det inte är någon kass blended bara !
En sådan grötighet vill man ju inte vara med om
murgatroyd skrev:DVD-ai skrev:Hoppas att det inte är någon kass blended bara !
Sprit/vin/öl och speciellt whisky är det ju inte alls nån hype i...![]()
murgatroyd skrev:DVD-ai skrev:Hoppas att det inte är någon kass blended bara !
Nattlorden skrev:murgatroyd skrev:DVD-ai skrev:Hoppas att det inte är någon kass blended bara !
Och inte vet de hur man bör servera whiskyn ens:![]()
landa skrev:Har lyssnat på dem i en affär på musik jag inte kände igen. Så ta mitt uttalande med en nypa salt. Trevligt men småskaligt ljud om folk förstår vad jag menar.
shifts skrev:orwak: Ska inte dissa ditt val av högtalare att vara nyfiken på, men sökte på dem och läste detta på Pioneers hemsida: "The wood has absorbed the whiskey, creating a distinctively smooth and rich acoustic quality, unlike that of any virgin wood"
Tillåt mig rulla ögon.![]()
Hindrar inte att de låter bra som snus, men snacka om att slå knut på sig själv för att finna nya sätt att saluföra högtalare.
shifts skrev:Hur menar du gå på? Det var väl det jag inte gjorde? Du menar att de skojar på flit? Det vore ju onekligen kul, men har aldrig sett sådan humor i hifisammanhang tidigare.
macivar skrev:"...och ett yttre i utvald ekofanér för ett naturligt, kraftfullt och balanserat ljud." Här kommer återigen faneren med i hur högtalaren låter!
hifikg skrev:macivar skrev:"...och ett yttre i utvald ekofanér för ett naturligt, kraftfullt och balanserat ljud." Här kommer återigen faneren med i hur högtalaren låter!
Klart att ekofanér påverkar ljudet
oa51 skrev:Vi kan väl ordna en HiFi- fika i Södertälje under sept/okt med fokus på två små feelgood- anläggningar:
1. Kök: Squeezebox Boom-->Indeed Tripath TA2020/NAD 3020i--> Slutna EPS-1 byggda av små ITT- lådor köpta på myrorna för en femtilapp.
2. Sovrum: Pc/Squeezebox Touch--> Luxor 7082-A köpt på Erikshjälpen --> Pioneer S-CN301 på stativ hittade i soprummet.
Blev det något av det här?
Kanske en ny tråd finns, om inte så vore det på sin plats.
Jag har ett par små pryttlar som jag skulle kunna bidra med.
Johannes skrev:....
Mina spelar fast hängda på väggen med tv fäste bak .
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster