Moderator: Redaktörer
Empa skrev:Söker en svart CD-spelare med lite vikt i, någon häftigare produkt med några år på nacken, tex. Pioneer PDS, Teac VRDS, Denon DCD-1xxx....
Byter gärna bort min svarta Denon DVD-2930 (nästan 8kg) som fungerar utmärkt och/eller Oppo BDP-83.
ferm skrev:Har en pioneer pds 705 eller nått sånt(ska kolla). Har dock ej fjärr, men funkar kanon. Har stable platter och optisk ut om du vill ha den? Jag behöver den inte
Empa skrev:ferm skrev:Har en pioneer pds 705 eller nått sånt(ska kolla). Har dock ej fjärr, men funkar kanon. Har stable platter och optisk ut om du vill ha den? Jag behöver den inte
Ja det kan kanske vara intressant, jag har kanske siktet lite högre inställt men ska helt klart ha det i åtanke
Dartman skrev:Två absorbenter, 175*40*9,5 cm. Tygklädda (både fram- och baksida) träramar med Isoverfyllning.
Bortskänkes eller bytes mot en flaska gott öl.
/Jonas
Maccis skrev:Dartman skrev:Två absorbenter, 175*40*9,5 cm. Tygklädda (både fram- och baksida) träramar med Isoverfyllning.
/Jonas
Finns var??
Empa skrev:Söker en svart CD-spelare med lite vikt i, någon häftigare produkt med några år på nacken, tex. Pioneer PDS, Teac VRDS, Denon DCD-1xxx....
Byter gärna bort min svarta Denon DVD-2930 (nästan 8kg) som fungerar utmärkt och/eller Oppo BDP-83.
ferm skrev:förstår att du siktade på en värsting, men gratis är gott och som drive funkar den ju kanon
Dartman skrev:Maccis skrev:Dartman skrev:Två absorbenter, 175*40*9,5 cm. Tygklädda (både fram- och baksida) träramar med Isoverfyllning.
/Jonas
Finns var??
Ah, slarvigt av mig. Utanför Linköping.![]()
/Jonas
Dartman skrev:Två absorbenter, 175*40*9,5 cm. Tygklädda (både fram- och baksida) träramar med Isoverfyllning.
/Jonas
gekados skrev:Heed Obelisk Pre i svart (nyskick) bytes mot Holographic Audio Pre25 remote, amp17, eller äldre denon-slutsteg.
Oppo 105 kan också vara en möjlighet. Alternativt om du har ett par prof.X-2 classic lådor med dämp och port, då är det också intressant.
Andra ino produkter likaså.
Gott nyår !
Mvh,
Lars
gekados skrev:Hej.
Har ett par w104 element liggandes. Original, inte från Madisound.
Kan tänka mig att byta med en NOS dac av något slag tx Metrum, eller ett slutsteg a'la Nad/Rotel, 2 eller 5 kanals.
Eller Ino rca kablage.
Andra förslag är också välkomna, tx ps4, eller mindra högtalare (dynaudio, ino eller annat roligt)
Mvh,
Lars
Komorok skrev:Har en hög med blandad EKK och Twinax105 i olika längder som använts till mitt bassystem. Är nog över 20m EKK upp till 4m-längder och 10m Twinax105 totalt i längder upp till 3m. Bytes gärna mot några skott från en fin växt eller en 15v ac-väggbula.
Användare som besöker denna kategori: Erahjar och 14 gäster