Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Har två basskickers/rövskakare som jag tänkte använda i lillbion. Det blev ju ingen lillbio och nu hittade jag dem i en låda. Jag fick dem av Parl och nu skänker jag dem vidare.
-Palle- skrev:Sinus Live BassPump III, har för mig att det var 8 ohmsvarianten.
Xenod skrev:Jag har redan 2st såna så jag skickar inget PM. Have fun med rumpskaket den som får dem!
Komorok skrev:-Palle- skrev:Sinus Live BassPump III, har för mig att det var 8 ohmsvarianten.
Exakt så är det.
Den som skickar PM först får dem.
Komorok skrev:Poff! Borta.
rikkitikkitavi skrev:Skänkes: bänkmultimeter philps pm2521, har två st men.delar på dessa. Vissa små sprickor i höljet men inget som påverkar funktionen. Mättutagen ärlite slitna, men de fungerar.
TRMS och stor bandbredd, klarar upp till ca 50 kHz. Perfekt för audio...
Donationer till valfri Välgörenhet har företräde
Richard G skrev:NAD 7400 PE, receiver från tidigt 90-tal skänkes mot avhämtning (norra Storstockholm).
Välljudande när den fungerade, tystnar nu efter ca 15-30 minuters gång. Lagad en gång hos Z Hifi i Råsunda, glömt vad som var fel, dock inte samma. Därtill råkat haft av metallhöljet på de två RCA-ingångarna för CD när jag skulle ta bort van den Hul-kabel (skruvade åt fel håll!)
- 2x100watt, beroende på hur man räknar o mäter.
- Går att separera för- och effektförstärkare och då bryggkoppla med ex vis en NAD 2400 effektförstärkare.
- Komplett med orginalkartong och fungerande fjärrkontroll.
Länkar:
Produktblad mm:
http://nadelectronics.com/products/hifi ... -downloads
Entusiastisk review:
http://www.audioreview.com/cat/amplific ... 93crx.aspx
Nya RCA-chassikontakter:
http://www.hifikit.se/tillbehor/kontakter/chassie/rca
-distortion- skrev:Orenoverade OA116 med tillhörande skick på samtliga skumkanter. Diskanterna Ser fina ut. Fina hjul och lite smårepor.
Vilka kanaler sänds i DAB?
Det här är Sveriges Radios aktuella utbud i DAB:
· P1
· P2 Klassiskt
· P2 Världen
· P3 Star
· Radioapans Knattekanal mellan 06.00 och 20.00
· Sisuradio mellan 06:00 och 22:00, övrig tid sänder P4:s riksutbud
· P2 Klassisk jul (sänds 24 november 2014 - 7 januari 2015)
· P4 Bjällerklang (sänds 24 november 2014 - 7 januari 2015)
OliT skrev:Jag har en Harman Kardon 430 (2x25 watt) i lite oklart skick för avhämtning i Olskroken, Göteborg. Tidigare ägaren sa att den fungerar men att den emellanåt smäller en säkring på ena kanalen.
Efter säkringsbyte fungerar den så en tid igen.
Skänkes, eller bytes mot en pava rötjut.
rampitsch skrev:OliT skrev:Jag har en Harman Kardon 430 (2x25 watt) i lite oklart skick för avhämtning i Olskroken, Göteborg. Tidigare ägaren sa att den fungerar men att den emellanåt smäller en säkring på ena kanalen.
Efter säkringsbyte fungerar den så en tid igen.
Skänkes, eller bytes mot en pava rötjut.
Jag har en släkting i Varberg, du råkar inte ha vägarna förbi där? Känner mig sugen på att ge den ett nytt liv![]()
Själv bor jag tyvärr i Stockholm och antar att att chansen att du ska upp hit är mindre än att vinna på Lotto![]()
//Rampitsch
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster