Moderator: Redaktörer
genstruktur skrev:En WD TV HD Live Media Player Gen 3, fjärr saknas dock men går att styra via app eller via browser över nätverk.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=966788
Har ett gäng Sonic Design mjukfötter i olika varianter.
Byter gärna mot någon nätkabel typ Supra lorad eller något liknande.
genstruktur skrev:genstruktur skrev:En WD TV HD Live Media Player Gen 3, fjärr saknas dock men går att styra via app eller via browser över nätverk.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=966788
Har ett gäng Sonic Design mjukfötter i olika varianter.
Byter gärna mot någon nätkabel typ Supra lorad eller något liknande.
Var kanske lite väl snäv i vad jag kunde tänka mig byta till, det var ett förlag bara. Kom med egna förslag om nu är sugna på dessa grejer.
Jonas skrev:Hög tid för lite upprensning i gömmorna...
Bortskänkes:
FM Tuner Yamaha T460
Integrerad förstärkare NAD 3155
Integrerad förstärkare Audio Pro A101
Båda förstärkarna har volym/balanskontroll skrap.. + är delbara mellan för/slutsteg.
Slutsteg BASF D6530 HIFI (kommer från en gammal mini anläggning)
Mixer/equalizer Phonic MRT70
Bytes mot några anständiga IPA....
2st Sonab OA5 typ1, en med jakarandafaner och en med furufaner. Båda fullt fungerande med hela element och hyfsat skick utvändigt.
Allt finns och hämtas i Göteborg.
/Jonas
pingvinen skrev:Sony 52 tums tv, EX - 1, något defekt (tar ca en kvart innan bilden blir som den ska vara, hav tålamod, eller stäng aldrig av). Trådlös tv där du kopplar kabelhärvan till en separat kopplingsbox som kommunicerar via proprietärt gränssnitt med skärmen.
Bytes mod ljudrelaterad produkt, kom med förslag! (eller nåt annat skoj)
Finns i Stockholm.
Ayrton skrev:Marantz CD5001 svart, fint skick, fjärr o manual.
Squezebox classic utan 12v-transformator.
Skänkes
Endast hämtning Norrköping.
Adhoc skrev:Är intresserad av B 795:an. Har orginallocket men under locket är det gistet. Har en del Altec högtalare (15":are") som blivit halvt om halvt till övers men vet inte om jag vill parta med dom ännu. Är det något annat som kan vara intressant för dig?
Adhoc skrev:Altec Lansing 604 Duplex är väl ungefär så vintage det kan bli.![]()
marcusssfl skrev:Äger ett par AR-11 i näst intill nyskick. Kom med förslag. Slutsteg är attraktivt
Användare som besöker denna kategori: blekfet och 8 gäster