Fjonkalicious skrev:Skall lägga av med personliga tips också. Visst, folk gnällde när jag la av i tips-tråden, men när man väl engagerar sig i personliga tips och det ger 0% tillbaka så ser jag ingen mening med det. Klart, jag har tidigare gjort sådant med tanken att man skall vara god mot sin omgivning och ge mer än man tar, men de få tilllfällen man behöver lite egen hjälp, så finns det ingen hjälp att få. Man är inte ens påtänkt. Stor mening med att försöka vara schysst då.

Edit: KarlXII ringde just och berättade att du hade anmält intresse i början på tråden. Tittade faktiskt inte där eftersom det inte var ett gruppköp jag gjorde på stående fot, utan jag blev övertalad att ringa mina kontakter. Det gick som sagt med blixtens hastighet och allt var beroende på andra än mig.
Känns lite sunkigt nu eftersom du varit lyhörd för vad jag önskat mig tidigare 
Hör av dig! Jag har en gåva till dig, 073-96 13 130
Hej,
Tråkigt att du känner så!
Jag såg tipset och la ut det till alla. Jag hade ingen tanke på att ordna något inköp av de här elementen alls utan ville bara tipsa i största välmening.
Efter lite samtal övertalades jag och lovade hämta hem lite. Det blev 24 stycken då frakten blev billigare. Jag hade inte ens pengar till dem, utan det var någon annan som la ut och allt bestämdes på någon kvart. Då var alla slut. Det var tom så att jag lovat mer än jag kunde hålla och har fått minska tilldelning och stryka önskemål. Det var inte det minsta kul.
Du tipsade mig om OD11 och jag är och var extremt tacksam för det.
Att du letat efter baselement var för mig en nyhet, det visste jag inget om.
Kanske finns där något jag kan hjälpa till med iallafall så hör av dig! När det gäller baselement så har jag nog något som du kommer vara mer än nöjd med om du inte tillhör basgalningarna.
Jag funderade på om det här skulle gå som ett PM eftersom jag känner det som om jag missat något. men jag vill att du och alla andra skall veta hur glad och hur uppskattat ditt tips var.
Kan jag fixa något åt dig som du har nytta av så gör jag det med den stösta glädjen!!