NAD DVD med ny ANVÄNDBAR finess!

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
i

Inläggav i » 2006-12-17 04:05

tvett skrev:
i skrev:Nå'n som vet var man hittar firmware till Pioneer DV-525 ?

Det finns nog ingen anledning att lägga energi på den.
Nyare Pioneers uppdateras med cd-r men en dv525 har en slot på sidan eller på baksidan för programmering.
För att göra den regionsfri räcker det med programmering via IR.

Var mer ute efter att slippa allt pirat-trams.
Tänker på mitt blodtryck...
Mundus Vult Decipi

Användarvisningsbild
n3mmr

Inläggav n3mmr » 2006-12-17 16:32

profbd skrev:har någon testat de alternativa firmwaren?

Jomen, Gufiak i den försvenskade versionen funkar OK, fast jag önskar att nån kunde komma på hur man skulle kunna ställa om 2-kanal<->flerkanal med en knapptryckning.
Som det nu är traskar man runt i menyerna till förbannelse för att pilla om ganska nödvändiga saker.

Jag har kört den här Gufiak sen 2-3 dagar efter jag köpte min 575. Mer än ett år, nu.

Jag berättade härstädes om den.

Kuuuuul av tusan att ingen tycks se vad man skriver.

Man kanske ska sluta skriva.
Om du inte förstår vad författaren skriver kan det vara så att du behöver bli bättre på att läsa.
Självbevarelsedriften säger mig att jag bör uttrycka mig försiktigare på ett sånt här forum.

Användarvisningsbild
Slartibartfast
Redaktör / Adeptfjant

Inläggav Slartibartfast » 2006-12-18 19:28

n3mmr skrev:...Jag har kört den här Gufiak sen 2-3 dagar efter jag köpte min 575. Mer än ett år, nu.

Jag berättade härstädes om den.

Kuuuuul av tusan att ingen tycks se vad man skriver.

Man kanske ska sluta skriva.

Jag tror många här läser det i intresserangordning. Om man inte ser behovet av en ny firmware, så blundar man kanske för den tråden. Så läste jag innan jag blev redaktör, nu går jag igenom nästan allt tidvis...

...men det jag vill säga är ju givetvis: Sluta inte skriva. Det är väl inget som blir bättre av det. Dock undrar jag om du menar tråden med ditt Naxos-DVD-problem?

[slrt]*

*Kanske själv måste testa den här piratversionen, fast jag inte stör mig på "introt" till filmerna... inte än iaf.
admin

Föregående

Återgå till Köpråd