Körde av hela Alan Parsons: On Air, imorse & kunde inte annat än småle. Dock är basen något återhållsam på låg volym men inga problem vid normal familje lyssningsnivå
//Johnny
Moderator: Redaktörer
Koffe skrev:Färdigbyggda?
Affald skrev:Visst kan jag hålla med om att den har något billig finich men den är ju billig. En folkets högtalare
Dessvärre får jag inte behålla mina i biorummet för fruganÅ andra sidan kan blir dom überbra på jobbet nu när mina piP gick vidare
Glebster skrev:Bra pris! Finns det något datablad eller motsvarande med vilket man kan utläsa specifikationer och skillnader mellan de båda modellerna?
Britt-Gunnar skrev:hur skulle du beskriva ljudet i förhållande till piP:arna?
cy_berg skrev:Är det någon som hört både L4 och L6 som kan beskriva hur L6 låter, och när man kommer att kunna köpa L6? Jag har kollat runt på detta forum och Googlat lite men inte hittat något kring detta...EN fågel har viskat i mitt öra att en L6 har demats för vissa men att det var något som inte var riktigt bra med dessaatt Larsen därför valt att omarbeta dem men det är hörsägen så jag vet ju inte.
Naqref™ skrev:Nej L6 är inte omarbetade efter världspermiärdemon däremot så är det fel som fanns på den vänstra högtalaren åtgärdad. L6 kommer att kunna lyssnas på på Gignosmässan nu i början av Februari. Förhoppningsvis kommer de första leveranserna igång ett par veckor senare.
TCM skrev:Kommer det att spelas på L4 på Gignosmässan också?
Stefan skrev:Tror det kommer behövas nåt kösystem på mässan (kölappar?)
paa skrev:För några år sedan (i lärarhögskolans lokaler) delade man ut gratisbiljetter (kölappar) med tidsangivelse till halvtimmes-demo med Wilsonhögtalarna, funkade perfekt. Däremot var det fullständig tokträngsel i Carlssonrummet.
Naqref™ skrev:Är väl inget stort problem. Är ju bara att växelvis spela opera eller traschmetal med jämna mellanrum för att få folkbyte i lokalen.![]()
Kaffekoppen skrev:Inget av de alternativen ni nämner fungerar. Samtliga har nämligen alldeles för hög andel anhängare.
Det finns en klockren lösning: Låt mig sjunga akapella och rummet kommer omedelbart tömmas.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster