Moderator: Redaktörer
Dunderklumpen skrev:Nu är Klipscharna sålda!
Muspruttar?petersteindl skrev:
Blir det Cognac eller musaläte?![]()
dimitri skrev:I en sann Faktisktanda vill jag (en gång till) uppmana alla som uttalar sig i fråga om jämförelse mellan vilken som helst högtalare mot vilken som helst annan högtalare (exempelvis L6 mot piP) att blindtesta.
Önskemålet ter sig, åtm för mig, rimligt i ljuset av faktisktskarnas rätt vanliga, och oftast absolut befogade, bemötande av lyriska och fantasifulla apparatrecensioner skrivna av entusiastiska medlemmar. Ty alla i denna tråd som har uttalat sig om den ena eller den andra högtalares förträfflighet har i andra trådar vidimerat placebons betydelse för de subjektiva intrycken.
Man får sas, åtm försöka, leva som man lär.
subjektivisten skrev:Du missade inläggen om att man inte bör A/B testa högtalare?![]()
Dunderklumpen skrev:Muspruttar?petersteindl skrev: Blir det Cognac eller musaläte?![]()
Vete f-n vad det blir, men jag är mycket sugen på piP... De som var till salu på hifimaggan är ju naturligtvis sålda..
![]()
celef skrev:Naqref™ skrev: Larsen=cognac
piP=musläte
nope, jag hajjar fortfarande inte
celef skrev:Naqref™ skrev: Larsen=cognac
piP=musläte

Naqref™ skrev:celef skrev:Naqref™ skrev: Larsen=cognac
piP=musläte
Naqref™ skrev:celef skrev:Naqref™ skrev: Larsen=cognac
piP=musläte
IngOehman skrev:Just för dämpningen bakom Ino-högtalare rekommenderar jag att man är extra noga med avseende på absorptionen, eftersom det är en reflex som man bara har "en chans" att ta död på. .
Dunderklumpen skrev:Någon som kan tipsa om prisvärda stativ? Inga fantasipriser dock..
Dunderklumpen skrev:Någon som kan tipsa om prisvärda stativ? Inga fantasipriser dock..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster