Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:jonasp - den synpunkten kan jag hålla med om... men i en tvåkanalare behöver tillverkaren i alla fall inte tänka tanken "hur skall vi få plats med kylflänsen egentligen?" eller "kan vi inte klara oss med en mindre trafo?"
jonasp skrev:Jag har nog haft alldeles för många synpunkter i denna tråd, för jag vet inte vad du håller med om!
Ranefjord skrev:Hur stort är rummet föresten?
Hotspur skrev:Tänk om ni någon gång kunde skärpa er? Är det inte en kass bioreceiver som skall rekommenderas så är det en förhistorisk konstruktion "som brusar mindre"... Jag blir sååå jävla trött (igen) och undrar seriöst hur ni är funtade egentligen? Det måste ju vara nåt som gått snett och som gör att den ena självutnämnde lärljungen efter den andre inte kan se något annat än de produkter som sekten anbefaller. NÄR I HELVETE SKALL NI GE ER? Fattar ni inte att ni förstör detta forums möjligheter till mångfald? Dra till ert LTS-forum istället så kanske man kan bli annat än förbannad vareviga gång man loggar in här och försöker diskutera hifi!
![]()
![]()
Hotspur skrev:Tänk om ni någon gång kunde skärpa er?
Ok! Ett försteg med dubbla utgångar och valfritt inkopplingsbara (aktiva) filter, ställbara brytfrekvens och självklart innom frekvensområdet 30 till 200 Hz, LP och HP.Morello skrev:Jösses Hotspur. SC9 var bara ett exempel på ett försteg som idag kan köpas för rimliga pengar och samtdigt bjuder på högklassig återgivning. Om det är för gammalt går det bra att beställa ett försteg av mig![]()
![]()
![]()
Jag utlovar ännu mindre brus
Var inte det underförstått?Alexi skrev:EA, glöm inte 5st analoga in-ut med separat ställbara nivåer och delay
EngelholmAudio skrev:Var inte det underförstått?Alexi skrev:EA, glöm inte 5st analoga in-ut med separat ställbara nivåer och delay
Latte?Morello skrev:EngelholmAudio skrev:Var inte det underförstått?Alexi skrev:EA, glöm inte 5st analoga in-ut med separat ställbara nivåer och delay
Ska den kunna koka kaffe också?
Hotspur skrev:I så fall skall du självklart ha en billig DVD-spelare, ett Sentec-försteg och ett NAD 208! Satsa absolut inte på hifi-prylar som är yngre än 80-tal...
Hotspur skrev:I så fall skall du självklart ha en billig DVD-spelare, ett Sentec-försteg och ett NAD 208! Satsa absolut inte på hifi-prylar som är yngre än 80-tal...
Hotspur: Har du ens lyssnat på piP?
Jag förstår mig inte på dig.
Kombineras de med Pass och Marklevinson så funkar de fint, Gryphon funkar också utmärkt!Hotspur skrev:Hotspur: Har du ens lyssnat på piP?
Vad har det med saken? Jag vet vid detta laget ändå vad de bör kombineras med, kalla det gärna lobotomi...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster