Chris71 skrev:Jaha,
Då är det väl dags att bocka, buga, dra ett djup andetag och sedan säga Tack allihop och tack Faktiskt.
Utan inbördes ordning, Juanth, Kermit, AVR7000, Blomman, Andreas, Rille, HiFi kit och säkert en hel rad andra.
Juanth är ju på något sätt huvud misstänkt för att ha lett mig in på den smala vägen med OA högtalare, eller var det kanske min mor som lät mig få hennes V1:or när jag började tjata om egen stereo i 8år ålder, hur som helst det har varit och är en fantastisk resa på relativt kort tid för min del.
Den intensivare delen började med ett par trötta men fina vita OA51 som fick följa med som bonus vid ett förstärkarköp och sen har det blivit många andra, men som allt i livet är det föränderligt, jag och närmaste familj skall flytta och ibland måste man inse att allt kan inte följa med av praktiska skäl.
Vad som var tur denna gång var alla goda kamrater som skolat och fostrat mig i den Carlssonska andan, utan den kunskap och hjälp ni bjudit på hade jag aldrig haft ett så attraktivt sortiment att auktionera ut och jag hade inte haft så många glada köpare som hann trycka på knappen.
Tack för att ni håller intresset vid liv och kan skicka delar med expressfrakt eller faktiskt express när något saknas.
Man får säga grattis till försäljningen