Moderator: Redaktörer
nadifierad skrev:
Ett par Vifa ringradiatorer.
De är i stort sett nya och troligen ej inspelade.
Jag köpte dem till ett Diy projekt som jag övergav.
Nu bara sitter de där till ingen nytta, så jag byter mot något annat skoj.
Förslag emottages!
sky_eye skrev:Har några podier som kanske skulle passa om man vill bygga gradäng till bion eller något.
Det här är riktigt bra basmoduler!boom skrev:4st profundus Y gamla modellen med sinus 12a byggda runt 2000 lacken är dassig på dom men förövrigt hela och fungerande .
Bytes mot något roligt .
boom skrev:4st profundus Y gamla modellen med sinus 12a byggda runt 2000 lacken är dassig på dom men förövrigt hela och fungerande .
Bytes mot något roligt .
NiklasF skrev:boom skrev:4st profundus Y gamla modellen med sinus 12a byggda runt 2000 lacken är dassig på dom men förövrigt hela och fungerande .
Bytes mot något roligt .
Vad sägs om en Proson rumble 8 ?
boom skrev:4st profundus Y gamla modellen med sinus 12a byggda runt 2000 lacken är dassig på dom men förövrigt hela och fungerande .
Bytes mot något roligt .
boom skrev:NiklasF skrev:boom skrev:4st profundus Y gamla modellen med sinus 12a byggda runt 2000 lacken är dassig på dom men förövrigt hela och fungerande .
Bytes mot något roligt .
Det var ett verkligen intelligent inlägg.
Varför överhuvudtaget skriva något när du inte tillför något.
vte fan om inte py4 är mera kompetenta än hans svs pb13u är.Nattlorden skrev:boom skrev:NiklasF skrev:boom skrev:4st profundus Y gamla modellen med sinus 12a byggda runt 2000 lacken är dassig på dom men förövrigt hela och fungerande .
Bytes mot något roligt .
Det var ett verkligen intelligent inlägg.
Varför överhuvudtaget skriva något när du inte tillför något.
Han tyckte kanske det var roligt? Och det var det du ville byta mot...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster