Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Har ni provat Westone w60? Jag lyssnade på den i Hong Kong och jag tyckte den lät bra.
Med vänlig hälsning
Peter
_Fredrik_ skrev:Blir fan sugen på att dammsuga. Ev byta ut min tysta dammsugare till en mer bullrig, eller bara skaffa en lövblås.
Empa skrev:Köpte precis ett par SE215, jäkligt nöjd med ljudet, hantering när man sättet i dom i örat är lite krångligare men man vänjer sig väl.
Skönt att äntligen hittat rätt efter att ha betat av:
Beyerdynamic MMX100
Sennheiser CX300 och CX300II
Supra Nitro
_Fredrik_ skrev:Consn du dom är senior, kan du ge tips på bra Head-set-kabel (har iphone) som inte går sönder direkt och inte kostar 500 bagis?
Belker skrev:_Fredrik_ skrev:Consn du dom är senior, kan du ge tips på bra Head-set-kabel (har iphone) som inte går sönder direkt och inte kostar 500 bagis?
Slakta iPhone-sladden. Löd ihop med Shure-sladden ca 20 cm från lurarna. Klart och snyggt svart-vitt!
Belker skrev:Det går bra om man är vetenskapsman eller djurtämjare. Huvudsaken är att man är lite slängd på att löda. Det krävs definitivt stadiga händer och pillriga fingrar. Lite trixigt är det också att skala kablarna på rätt sätt, men ingen raketforskning.
Det stod att du var snygg,
men du är ful, jag har blivit lurad
Du skrev nåt om ett slott,
det här är ett skjul, jag har blivit lurad
Han är blåst, han är blåst, han har blivit lurad,
han får gå hem med svansen mellan benen
Tarzan skrev:Du kan börja busspendla bara för att få en lyssningsstund.
Elfsberg skrev:Tarzan skrev:Du kan börja busspendla bara för att få en lyssningsstund.
Ja, bra idé. Till jobbet.
En hållplats.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster