Vad skall man köpa?
Har inbyggnads högtalare i vägg & tak från Canton, 3xErgo 180 & 2xInWall70. Å subba.
Har önskemål om automatisk kalibrering, det är väl det & helst i svart. Silver el. grå går ju. Bara att måla

//JB
Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Ja, det hade jag tänkt. Sånna påståenden får man då inte lämna utan hänvisning!
Återkommer med info.... och hittar jag det inte snabbt så stryker jag inlägget!
Informationen kommer från forumen på prisjakt.se där stärkaren tidigare prisats..och kanske gör det än..
http://www.minhembio.com/forum/index.ph ... pic=104661
/Magnus
Max_Headroom skrev:Har Yamaha kvar sin variabla loadness rekomenderar jag det märket. Den enda loadness funktionen på marknaden som fungerar (vad jag känner till).
Jax skrev:En liten varningsklocka ringde när någon i prisjakttråden sa något om inkoppling till dator.
Kopplar man in datorn galvaniskt och den inte är skyddsjordad kan mycket hända. Skyddsjordar man inte datorn så lägger sig dess chassi på halva nätspänningen, visserligen med hög impedans för att hålla nere strömmen men ändå.
Mayro skrev:Har inte LTS mätt upp denna reciver???
IngOehman skrev:Mayro skrev:Har inte LTS mätt upp denna reciver???
Jo, självklart.
Och?
Vh, iö
Har 2805 samma eminenta förstegsdel som 2105 och förhoppningsvis även 2106?AVR-2805 säljs ut för 6995 och jag har beställt en. Jag är ute efter dess eminenta multizon hantering och dess seriella gränsnitt. Jag har redan en 1905 men den saknar dessa funktioner.
i skrev:Margaux skrev:AVR-2805 säljs ut för 6995 och jag har beställt en.
Var någonstans ?
rqu skrev:Har 2805 samma eminenta förstegsdel som 2105 och förhoppningsvis även 2106?AVR-2805 säljs ut för 6995 och jag har beställt en. Jag är ute efter dess eminenta multizon hantering och dess seriella gränsnitt. Jag har redan en 1905 men den saknar dessa funktioner.
IngOehman skrev:rqu skrev:Har 2805 samma eminenta förstegsdel som 2105 och förhoppningsvis även 2106?
Nej, 2805 är inte identisk med 2105 med avseende på förstegsdelen.
2805 tycks sakna det ingångsfilter som det nog borde ha. Eller är det bara väldigt underdimensionerat. Dock är distorsionen i princip lika låg och fin som hos 2105.
- snip -
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster