http://www.hifimagasinet.com/annonsDeta ... nsID=11365
Moderator: Redaktörer
Mikael2 skrev:Har det inte förekommit taktiska annonser tidigare? Har för mig att det diskuterades flitigt för ett par år sen.
-Börjar med en seriös säljare av produkt.
-En spekulant lägger sen in en "dålig" annons som används som prispress och ger ett bud med hänvisning till "marknadspriset" han själv har satt i sin egen annons :?
pinnen skrev:Tyvärr verkar Rydberg ha en poäng.
Både S1 och Gondul har haft stora problem på olika sätt, framför allt med mjukvara om jag förstått det hela rätt. Däremot har väl den enklare spelaren cdfix fungerat ok. Däremot har dom två ägare jag känner fått dom åtgärdade när det strulat på ett bra sätt.
Synd på så rara ärtor men förhoppningsvis börjar det rätta till sig.
Ragnwald skrev:Vid 2 ohm, 30 graders induktiv last slocknade dom, konstruktionsmiss eller ..?
Naqref™ skrev:Ragnwald skrev:Vid 2 ohm, 30 graders induktiv last slocknade dom, konstruktionsmiss eller ..?
Ingen konstruktionsmiss. Möjligen en miss av H&M som tycker att alla förstärkare ska klara så missanpassade laster. 30 grader induktivt antyder att minimi-impedansen ligger ännu lägre nämligen (även om det har visats av bl a Svante att men kan ha en fasförskjutning även vid ett minima eller maxima).
Länken gällde en Gondul som skulle kosta 15kkr.
Naqref™ skrev:Ragnwald skrev:Vid 2 ohm, 30 graders induktiv last slocknade dom, konstruktionsmiss eller ..?
Ingen konstruktionsmiss.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster