Hur mycket deg är du villig att skiljas från?
Är det en profesionell instalation?
Tyska
Rosendahl gör dom absolut bästa klockorna, men det kostar ju en slant, Jag har en Nanosync, men den har bara sex ut och kostar 13000 + moms nånting hos, poltekink.. Nanosync HD har nog 8 ut, men
Poltekinik har inget pris på den i sin prislista...
Däremot Rosendahls
Nanoclock har 12 utgångar, kostar 10.045 + moms enligt polteknik...
Om mitt minne inte sviker mej så tror jag att Apogees "Big ben" bara har sex out, kunde inte kolla eftersom Apogees sajt verkar vara nere för tillfället.
Lucid har några generatorer också, men dom har jag ingen som helst erfarenhet av..
Jag har dålig erfarenhet att kedjesynka enheter, men det kan ju vara ett möjligt alternativ om du har nån enhet med en bra masterklocka -- Har enheterna in/ut kan man ju koppla dom med kablar emellan, har dom bara in, kan en radda BNC T-kopplingar med kablar emellan funka, men det är lätt att man får impedansfall i sådana kopplingar och man skall alltid avsluta kedjan med en 75ohms BNC-terminator...
Engelska
Sonnifex wordclock splitters, tyvär (vad jag vet) bara en till sex, men det kan kanske vara en dellösning...
Tyvärr är jag inte så hemma i Videovärlden, men där borde det finnas generatorer för multisynkning, men tanke på hyr mycket synk man behöver i där...
/ptr