Hejsan!!
Är ute efter Nad S200 steg och dom verkar ju knappt finnas längre, är det Niklas Nord som har köpt upp alla eller ?
Är det nån som kanske sitter på ett steg som vill sälja ?
Moderator: Redaktörer
Slartibartfast skrev:Jag har fått för mig att NAD S200 = NAD 218, stämmer det?
Max_Headroom skrev:Slartibartfast skrev:Jag har fått för mig att NAD S200 = NAD 218, stämmer det?
Næ, 218 ær grå.
IngOehman skrev:Håller med MoNsTeR till 100%.
NAD 208 är något helt annat - ett MYCKET potentare steg (och dessutom mera välljudande om man gillar maximalt ursprungstrogen återgivning).
Dock är alla de nämnda slutstegen goda, och de passar alla väldigt bra till att i synnerhet driva bassysstem och liknande. I basregistret är de MYCKET högpresterande. I regel får man dock ett 218 betydligt billigare än ett S200-steg. Det tror jag i varje fall.
Vh, iö
NNord skrev:
Jag har tyckt om S200, den har dugt väldigt bra som slutsteg för basbruk. I övrigt vet jag inte riktigt hur den ter sig, jag har testat med lite olika slutsteg, en krell, en mark levinson, ett bladelius, en perreaux samt ett slutsteg från crown. Slutsteget från Crown tyckte jag bäst om, det var också det tystaste slutsteget. Ett Crown K2. De övriga slutstegen lät likadant som S200, helt okej alltås.
Begagnatpriset för en S200 i mycket gott skick ligger på 9500 - 11000:-
Begagnatpriset för en S200 i mycket gott skick ligger på 6000 - 7500:
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 23 gäster