Moderator: Redaktörer
PerA skrev:Som är av bra kvalitet men får inte vara för dyr.
Den måste vara stilren också, typ som dom flesta nya.
svårt att hitta nån billig bara.
tips!?
Max_Headroom skrev:Repetition: Technics 1200. Rockar röven av sa gott som alla "audiofil-spelare". Snygg, enkel och vettig att hantera ocksa.
(Sitter med spanskt tangentbord = inga a, det blir a istället)
paa skrev:Max_Headroom skrev:Repetition: Technics 1200. Rockar röven av sa gott som alla "audiofil-spelare". Snygg, enkel och vettig att hantera ocksa.
(Sitter med spanskt tangentbord = inga a, det blir a istället)
Men du måste väl ha "¨"-tangent? Tryck på ¨och a så blir det "ä"!
PerA skrev:Jag är själv inte särskilt insatt på tekniken men om man säger så här, kan man få en enkel ok spelare för under 1500:- ??
mapem skrev:PerA, du har PM
Fast det verkar ligga kvar i min utkorg. Hur ser man till att ett PM verkligen går iväg?
RogerGustavsson skrev:PerA skrev:Jag är själv inte särskilt insatt på tekniken men om man säger så här, kan man få en enkel ok spelare för under 1500:- ??
Nej, inte om det är en ny spelare du söker. Pro-Ject Debut III kostar 2400 kr eller 3100 kr med inbyggt RIAA-steg. Rega P1 kostar 2500 kr. Tillkommer kostnad för pickup. Billigare än så ser jag ingen anledning till att köpa.
PerA skrev:Jag är själv inte särskilt insatt på tekniken men om man säger så här, kan man få en enkel ok spelare för under 1500:- ??
robertzimmerman skrev:PerA skrev:Jag är själv inte särskilt insatt på tekniken men om man säger så här, kan man få en enkel ok spelare för under 1500:- ??
En begagnad Rega skulle jag försöka hitta.
Slartibartfast skrev:robertzimmerman skrev:PerA skrev:Jag är själv inte särskilt insatt på tekniken men om man säger så här, kan man få en enkel ok spelare för under 1500:- ??
En begagnad Rega skulle jag försöka hitta.
Jag med!
/J
Naqref™ skrev:Eller så väntar man ett tag till...
Naqref™ skrev:Har du inte redan en beggad rega?
paa skrev:Gissar på att en s.k. Dark-Vinyl Long Player är på väg att kläckas.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster