Moderator: Redaktörer
Affald skrev:Är det inte konstigt att Pioneer inte har någonting mellan 1500 & 9000:-? tänker närmast på 696 & 989!
Eftersom 989.an verkar vara ett rejält botten napp kanske det kommer en mellan modell lr så är pioneer slut som DVD tillverkare![]()
/JB
rhenrics skrev:Affald skrev:Är det inte konstigt att Pioneer inte har någonting mellan 1500 & 9000:-? tänker närmast på 696 & 989!
Eftersom 989.an verkar vara ett rejält botten napp kanske det kommer en mellan modell lr så är pioneer slut som DVD tillverkare![]()
/JB
Varför är 989:an ett bottennapp? Har sett en hel del till salu på hifimagasinet, men missat att den skulle vara dålig. Rent konkret vad är fel på den?
Affald skrev:renrics,
bottennapp är den väl annars hittar du inte så många till salu på så kort tid
test: http://www.areadvd.de/hardware/2006/pioneer_dv_989_1.shtml
//JB
Sälj inte.djungel-Jim skrev:Jag är på gång att sälja/har sålt min 668:a och tänkte leta upp ett billigare alternativ på dvdspelare. CDuppspelningen är det viktigast för mig då dvddelen inte kommer användas särskilt länge till.. Vilken av pioneer 696, 575 och 585 tror ni har bäst komponenter för cduppspelning? Andra tips på spelare? Eller ska jag köra digitalt och låta min gamla rotel RSX-1055 sköta omvandlingen?
Affald skrev:Är det inte konstigt att Pioneer inte har någonting mellan 1500 & 9000:-? tänker närmast på 696 & 989!
/JB
Grismannen skrev:696:an ger ett väldigt högt och irriterande ljud ifrån sig vid uppspelning av skivor.![]()
Ångrar att jag köpte min. Måste ha den inne i ett skåp med stängda dörrra för att stå ut.
torbod skrev:Grismannen skrev:696:an ger ett väldigt högt och irriterande ljud ifrån sig vid uppspelning av skivor.![]()
Ångrar att jag köpte min. Måste ha den inne i ett skåp med stängda dörrra för att stå ut.
Håller med, skitspalare, går absolut inte att ha som CD-spelare i ett nomalt rum. Som tur är har jag den bara som extraspelare i sovrummet, men det är j--ävvligt irriterande ändå. Den låter MER än min första DVDspelare jag hade, en Pioneer DV-525, och det var säkert 5 - 6 år sedan, utvecklingen går bakåt. Fattar inte hur Pioneer kan släppa sånt skräp.
/Tobbe
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster